Naturlig hudvård

Idag blir det ytterligare ett skönhetstips från mig 🙂

Jag blev otroligt positivt överraskad när jag testade en för mig ny produkt från Zoya Goes Pretty, 100% ekologiska body butters.

”Zoya Goes Pretty erbjuder unik och enkel hudvård i form av body butter – med 100% råa, oraffinerade och ekologiska ingredienser, där alla viktiga näringsämnen är bevarade. Företaget värdesätter växter från deras hemland Bulgarien och stödjer därför lokala, ekologiska producenter.”

Man tar en tesked och värmer i händerna innan smöret kan användas. Perfekt när man är vintertorr och jättebra att använda på barnen eftersom de är helt tillsatsfria.

SAMSUNG CSC

Jag beställde från Topformula:

http://www.topformula.se/category/varumarken/category/zoya_goes_pretty/

Detta inlägg publicerades i Personligt, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar